مدرسة الجزيرة الخضراء الثانوية العامة
الاخ العزيز
مرحبا بك فى منتدانا ونرجو التسجيل وابداء الاراء
الاخ العزيز
مرحبا بك فى منتدانا ونرجو التسجيل وابداء الاراء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مع ارق الامنيات مدير المدرسة : منصور داود

الرئيسيةعند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟ Emptyأحدث الصورالتسجيلدخول
اجمل التهانى لجميع العاملين والطلاب و أولياء الامور لحصول المدرسة على الجودة والا عتماد التربوى 2011
انتظرونا هذا العام ودور فعال لموقع المدرسه لدعم التفاعل بين اداره المدرسه وهيئه التدريس والطلاب

عند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الرومانسى الحزين بودى

الرومانسى الحزين بودى

عند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: عند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟   عند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟ Icon_minitimeالأحد مارس 06, 2011 6:46 pm

(* انا واحد من ضمن الطلاب اللى راح يقدم ف مدرسه الثانويه بالجزيرة الخضراء وكنت بتمنى ان اتقبل لكن لحسن الحظ

اترفضت بسبب حاجه متوقعتهاش نهائى تعرفوا هى ايه ان سنى كبير وقتها كان 16 سنه وسته شهر المشكله بقى ف الست

شور دول المدرس علشان يقبل الملف بتاعى قالى هانزل ع كل شهر نص درجه من الست شهور. التنثيق وقتها كان190

وانا ف نفس الوقت مجموعى 190 وبالتالى المدرس نقص درجات من مجموعى ورفض يقبلنى انا زعلت اوى بجد ومع

ذلك بردو لم أيأس روحت اسكندريه اقدم ف مدرسه الدنبسكو هى مدرسه اطاليه التعليم كله ايطالى تصورو ايه اللى حصل

. حصل ان المدرسه اكتفت بالعدد اللى موجود .. فابصراحه اتخنقت اوى وتعبت.. طبعا دا كله وقت وايام وانا لازم اقدم

ف حاجه بقى الا تروح عليا السنه دى كمان وتبقى لليه بيضه.. روحت قدمت ف الصنايع واتقبلت وتمام.. تصورو انى

بدرس مواد علميه مثل الفيزياء والكمياء ف الصنايع حد كان يصدق انا مستغربتش ولا حاجه انا بشكر السيد الوزير أحمد

ذكى بدر هو اللى عمل التغيير دا ودا فتح اباب كتير امامنا للكليات كتير هندسه_ حقوق _ كليه شرطه__ ماعدا الطب.

أتمنى التوفيق الدائم لكل زميل وزميله . أن شاء الله.

( أعرفك بنفسى & أسمى عبدالجليل......!!؟؟ دا اميلى اللى يحب يكلمنى ونكون اصدقاء..

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
امير الغرام

امير الغرام

مُساهمةموضوع: رد: عند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟   عند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء مارس 22, 2011 2:14 pm

لحسن حظ المدرسه تقصد انك ما اتقبلتش يا عبده على فكره اللى نت قولتو دا غلط وانت ما تعرفش احنا مدرستنا دى ايه اصلا احنا المدرسة الوحيده على الخط ومش علوز اقول فى الجمهوريه اللى طلابها كاملين لحد اخر السنه علرف ليه لان الناس اللى فيها بيشتغلو بجد وناس بتحب بعض وبتخاف من ربنا وانت لو كت جيت كنت هتعرف دا كويس سيبك من اللى قالك عن المدرسه شىء وحش دا يبقى انسان حرام عليه وبعدين ما تنساش ان احنا اللى بنقود المدرسه بعقلنا ومافيش فرق بين طالب ومدرس مش زى عندكو لسه التعليم بالعصايه لحد دلوقت وكفايه عليك كدة ....... انصحك ما تبقاش فى المنتدى بعد كده لان انت خلاص كارتك اتحرق وبعدين احنا هنا مش علشان مواضيع وردود هنا اقتراحات ومناقشات وحاجات انتى لسه ما تعرفوش عنها حاجه فى الصنايع وعاوز اقولك حاجه عمرالطالب بتاع الثانوى ما هيتساوى ببتاع الصنايع نهائيا لان الطالب بتاع الثانوى بيفضل طول السنه مزاكره ودروس ومدرسه اما بناع الصنايع يا حول اله الله يكون فى عونه بيفضل طول السنه عد فضل عارف فضل ههههههههه وما تزعلش منى بس انت الى غلط فينا كلنا وانا كان لازم ادافع عن مدرستى لانها شرفى والسلام ختام lol! rendeer farao sunny [center][b]
منصور
Admin
منصور

مُساهمةموضوع: اعتذار واجب   عند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 5:08 pm

ابنى العزيز بودى
انا منصور مدير المدرسة ومتذكر جيدا حضورك للتقديم فى الثانوى وكنت موجود ولكن احب اوضح شىء قرارات المجموع قرارات وزارية وتنزيل النصف درجه قرارات وزارية ليس بنا اى دخل فيها ونحن ننفذ سياسه وقوانين التعليم بمصر
ثانيا انا حزنت جدا جدا عندما تم حساب المجموع ولم تقبل وكنت اتمنى من الله ان تحقق امنيتك وكنت اتشرف بك ابن فاضل كريم بالمدرسة ولكن هذا نصيب وانت فى مدرسة الصنايع ابنا لنا كذلك وجميع الزملاء من المدرسين على مستوى الجمهورية زملاء افاضل وكلنا نعمل لتحقيق هدف واحد
ثالثا شد حيلك وربنا يوفقك وانشاء الله تدخل الكليه التى تتمناها وانت لم تخطىء بحق المدرسة ولكن انت ذكرت ما حدث وانا اسف جدا لحوار ابنى حموده يمكن هوه فهم بطريقه اخرى وانتم اخوه وابناء بلد واحد وابنا وطن واحد انتم ولاد مصر الغاليه
رابعا انا شخصيا اتشرف بك فى الموقع واكون سعيد جدا لمشاركتك لنا وابداء ارائك ونحن نحتركم كل الاراء وانا منتظر منك الكثير من المشاركه الايجابيه مش تقول مش مشارك ده موقعك ومدرسة الجزيرة مدرستك وابنائها خواتك
تقبل تحياتى وسلام الله عليكم
مدير المدرسة
منصور داود
https://greenisland.ahlamontada.com
المايسترو

المايسترو

مُساهمةموضوع: الصلح واجب وانتم اخوات   عند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 5:28 pm

السلام عليكم اولا
شكراً لردك يا أستاذ / منصور وهو ده اللى انا كنت منتظرو منك والبعدين انا عرفت عبد الجليل ان حموده فهمو غلط ورد على حمودة باحترام وهوه دا اللى المفروض يتعمل لأنهم اخوات
عبدالجليل = حموده
http://ourschoole.alamontada.com
امير الغرام

امير الغرام

مُساهمةموضوع: رد: عند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟   عند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟ Icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 1:57 pm

[center]ل Embarassed Embarassed Embarassed Sad Sad اولا بسم الله الرحمن الرحيم
انا بجد اسف يا اخويا ويا صديقى ويا زميلى عبد الجليل بس عاوز افهمك حاجه
ربنا ما خلقناش كلنا بنفكر بطريقه واحده يعنى نا ممكن اقول كلمه انت تفهمها بطريقه واحد تان بقهمها بطريقه تانيه وهكذا....
ثم انى مش ناسى اننا كنا فى فصل واحد كام سنه واننا اصحاب وهنفضل اصحا ولكن ...

الاختلاف فى الرأى لا يفسد فى الود قضيه

ولو انت انسحبت يبقى انت فعلا مش قد المسؤليه ولا يعتمد عليك انت لازم تكون اقوى من كدة وتواجه مشاكلاك وانتقاداتك انا فهمتك غلط الاستاز منصور فهمك صح ويوسف كذالك ووضحولى الفكره وانت كمان قولتلى بس للأسف بعد فوات الاوان وما تزعلش منى وانا قدام الناس كلها اللى يعرفو واللى ما يعرفوش بتأسفلك وياريت تقبل اسفى
ولو عاوز تسبتلى انك قبلت الاسف ياريت تشارك وبلاش لعب العيال اللى انت عملتو ده وخليك راجل نامش بهاجمك
وعاوز اقولك حاجه كمان انا عمرى ما اضفت رد لاى حدالا انت وكمان واحد
عارف ليه لان فى ناس بتجبرك باحتراممها وحبك ليها انك تعلق علىكلامهم وانا كان ممكن قوى اتجاهلك وعادى بس لانك تهمنى انا قولت راى
وكلامى دا مش معناه ان الناس اللى فى المنتدى وحشين اقسم بالله لا بس مش كلهم عاشرتهم وصاحبتهم زى عبد الجيل او بمعنى اصح ما اعرفهمش كويس وكمان عمرى ما شفت حاجه منهم وحشه
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

خـــــــــــ تحياتى ــــــــالـــــــ امــ الغرام ــير ــــــص

واتمنى ان كل اللى فى المواقع يشاركونا الرأى ويتفاعلو معانا ولا ايه يا ناس انتى ضايفين نفسكو كدة عياقه
شاركو كدة وساهمو واحنا هنرد عليكو وهنعلق على بعض وضيف صور لمدرسه علشان لما ان شاء الله تخلص وتروح الكليه تبقى تفتح الاكونت بتاعك وتتذكر الايام دى والله هتندم لو مش عملت الى بقولك عليه دة
لان دى اجمل مرحله فى حياتك اتمتع بيها وعيشا
وسلااام بقى علشان شكلكو زهقتو من الكلام الكتير ده........
الرومانسى الحزين بودى

الرومانسى الحزين بودى

مُساهمةموضوع: ثانكس يا ..... أمير الغرام   عند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟ Icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 4:54 pm

اولا انا قبلت اعتذارك ومفيش اى مشكله ياصاحبى... ولكن أنا وعدتك ف كلامى الاول انى هلغى اشتراكى وانا سورى مش بقدر

اخلف وعدى نهائى لانى انا رجل خلقت من الكبرياء ووصل غروري حدود السمآء والشخص الذي يحلم بأن يرسم دمعة على وجهي

فل يعلم بأنه أذكى شخص من...... ء .؟؟؟؟ حاول بقى المرة دى متفهمش كلامى خطا تانى هههههههههههه.

الرومانسى الحزين.....

Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

عند بدايه تقديمى ف مدرسه الثانويه ماذا حصل؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1